Usługi pogrzebowe O serwisie Katalog ABC postępowania Regulamin Dla firm Kontakt Pamiętajmy Strona główna Epitafia

oprogramowanie funeralne

akcesoria pogrzebowe

urządzenia i akcesoria cmentarne

chłodnie

samochody pogrzebowe - karawany

trumny

urny

windy pogrzebowe

nagrobki plastikowe

odzież żałobna

odzież dla żałobników

poligrafia funeralna

kremacja

świece

znicze

odszkodowania / ubezpieczenia

kwiaciarnia

mistrzowie ceremonii

oprawa multimedialna pogrzebu

oprawa muzyczna pogrzebu

organizacja styp

transport zmarłych

balsamacja i tanatokosmetyka

usługi nietypowe

witraże

opieka nad grobami

cmentarze

Dla firm

Logowanie

Możliwość dodania wizytówki w naszym Katalogu dostępna jest wyłącznie dla firm. W celu dodania wizytówki firmy prosimy o kontakt.


Jeżeli posiadasz już konto w naszym serwisie wpisz Twój login oraz hasło.

W celu uzyskania PINu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.



logowanie do serwisu:

login:

hasło:


Aby sprawdzić pocztę e-mail kliknij tutaj




logowanie do serwisu poprzez PIN:

PIN:



Dla firm

Serwis "UslugiPogrzebowe.com.pl" został przygotowany z myślą o wymianie informacji między użytkownikami, a firmami oferującymi wszystkie usługi związane z pochówkiem oraz ceremonią pogrzebową. Użytkownik otrzymuje bezpłatną i kompleksową informację o czynnościach, jakie należy podjąć w przypadku śmierci bliskiej osoby, usługach świadczonych przez poszczególne firmy oraz ich dane teleadresowe.


Oferujemy możliwość zakupu jednej z trzech rodzajów wizytówek:

Każda z firm znajdzie dla siebie najbardziej dogodną formę wpisu, co z całą pewnością, umożliwi dotarcie do szerokiej rzeszy ich potencjalnych Klientów. Dla bardziej wymagających Klientów mamy przygotowaną ofertę reklamową w formie bannerów wyświetlanych osobno dla każdego z województw.


Każda firma ma możliwość wykupienia konta e-mail i/lub adresu WWW w specjalnie przygotowanych domenach dla poszczególnych branż. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo po zalogowaniu przez PIN.


Przy projektowaniu serwisu zwracamy szczególną uwagę na prostotę obsługi tak, aby każdy z łatwością znalazł potrzebne mu informacje. Wynikiem tego jest przejrzysty i łatwy w obsłudze serwis.


Regulamin

  1. Prawnym właścicielem branżowego katalogu firm "UslugiPogrzebowe.com.pl", nazywanego dalej Katalogiem, jest firma BRAINBOX Wojciech Kudela z siedzibą w Gdyni przy ul. Śląskiej 53/C203, zajmująca się tworzeniem oraz obsługą profesjonalnych katalogów branżowych, nazywana dalej Właścicielem.

  2. Katalog dostępny jest pod adresem http://uslugipogrzebowe.com.pl

  3. Firma dodana do Katalogu będzie dalej nazywana Klientem.

  4. Osoba odwiedzająca Katalog w celach informacyjnych będzie dalej nazywana Użytkownikiem.

  5. Użytkownik przeglądający treści zawarte w naszym Katalogu ma możliwość ich wydrukowania tylko i wyłącznie na użytek własny.

  6. Logotypy, zdjęcia oraz opisy znajdujące się na stronie Katalogu są własnością poszczególnych firm i nie mogą być użyte do celów komercyjnych.

  7. Za naruszenie praw autorskich poprzez użycie na stronie WWW treści stanowiącej własność innej firmy, bądź w jakikolwiek inny sposób, odpowiedzialność ponosi wyłącznie Użytkownik.

  8. Nie odpowiadamy za treści zamieszczone przez współpracujące z nami firmy na stronach Katalogu.

  9. Katalog pośredniczy w wymianie informacji.

  10. Katalog ma prawo do weryfikacji oraz ew. usunięcia opinii o firmach, jeśli ich treść narusza podstawowe zasady etyki, godzi w uczucia religijne, jest wulgarna lub niezwiązana z tematyką strony.

  11. Katalog ma prawo do usunięcia wpisu lub jego części, jeśli zawarta w nim treść narusza niniejszy regulamin. Klient zostanie poinformowany o tym fakcie, jeśli Właściciel ma możliwość skontaktowania się z nim.

  12. Klient ponosi wszelką odpowiedzialność za treści, publikowane przez siebie w Katalogu.

  13. Zabrania się dodawania do Katalogu odnośników do stron zawierających treści sprzeczne z prawem polskim i międzynarodowym.

  14. Jeśli Klient wniesie opłatę przed upłynięciem okresu testowego, to okres 12 miesięcy ważności wpisu liczony jest od daty wygaśnięcia okresu testowego.

  15. System opłat w naszym Katalogu oparty jest o 12 miesięczny abonament za dany wpis.

  16. Wszystkie ceny podane na stronie Katalogu, są cenami netto. Należy do nich doliczyć 23% VAT.

  17. Wniesienie opłaty za wpis w naszym Katalogu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na wystawienie faktury bez podpisu osoby upoważnionej do jej odbioru.

  18. Po odnotowaniu przez nasz system wpłaty automatycznie zostaje wygenerowana faktura VAT, którą Klient może wydrukować po zalogowaniu się na swoim koncie. Na wyraźną prośbę Klienta podpisaną fakturę wysyłamy listownie.

  19. Warunkiem umieszczenia wpisu w naszym Katalogu jest poprawne i zgodne z prawdą wypełnienie obowiązkowych pól formularza.

  20. Nasz Katalog oferuje trzy rodzaje wpisów: podstawowy, rozszerzony oraz zaawansowany.

  21. Wpis może zostać usunięty w każdej chwili na wyraźną prośbę Klienta, do której wpis ten należy.

  22. Zmiana rodzaju wpisu w czasie trwania okresu abonamentowego jest możliwa w każdej chwili. W takiej sytuacji pierwotny wpis zostaje anulowany, a Klient uiszcza opłatę w wysokości ceny wpisu, na który się decyduje.

  23. Nazwa firmy może zawierać: litery, cyfry, przecinki, kropki, myślniki oraz apostrofy.

  24. Nazwa firmy musi zaczynać się od litery.

  25. Nazwa firmy może zawierać wielkie litery.

  26. Nie można zamieszczać odnośników (hiperłączy) w treści wpisu. W uzasadnionych przypadkach, na prośbę Klienta, Katalog może zezwolić na zmieszczenie odnośników (hiperłączy).

  27. Wpis może być wyświetlany w dowlnych miastach w obrębie wybranego województwa. Dodanie wpisu do większej liczby województw jest płatne dodatkowo.

  28. Właściciel Katalogu zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowy regulamin Katalogu obowiązuje od momentu jego opublikowania.

  29. Korzystanie z Serwisu jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu i wyrażeniem zgody na przetwarzanie oraz wykorzystywanie danych teleadresowych użytkowników do celów niezbędnych dla działalności Serwisu.


Wpis podstawowy zawiera:

  1. Dane teleadresowe firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail, adres WWW).

  2. Przypisanie firmy do dowolnej liczby podkategorii.

  3. Przypisanie firmy do dowolnej liczby miast.

  4. Opinie Klientów.

  5. Statystyki oglądalności.

  6. Dodawanie nekrologów na www.pamietajmy.com.pl.

  7. Mapa dojazdu Targeo®.

Wpis rozszerzony zawiera:

  1. Dane teleadresowe firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail, adres WWW).

  2. Przypisanie firmy do dowolnej liczby podkategorii.

  3. Przypisanie firmy do dowolnej liczby miast.

  4. Opinie Klientów.

  5. Statystyki oglądalności.

  6. Dodawanie nekrologów na www.pamietajmy.com.pl.

  7. Mapa dojazdu Targeo®.

  8. Mapa dojazdu Google Maps™.

  9. Opis dowolnej długości.

  10. Graficzne wyróżnienie.

  11. Logo firmy.

  12. 10 dostarczonych przez Ciebie zdjęć.

  13. Własną stronę WWW w naszym serwisie, o łatwym do zapamiętania adresie http://login.uslugipogrzebowe.com.pl.

  14. Unikalny adres e-mail login@uslugipogrzebowe.com.pl, ze skrzynką o pojemności 50MB wolny od niechcianej korespondencji reklamowej.

Wpis zaawansowany zawiera:

  1. Dane teleadresowe firmy (nazwa, adres, telefon, fax, e-mail, adres WWW).

  2. Przypisanie firmy do dowolnej liczby podkategorii.

  3. Przypisanie firmy do dowolnej liczby miast.

  4. Opinie Klientów.

  5. Statystyki oglądalności.

  6. Dodawanie nekrologów na www.pamietajmy.com.pl.

  7. Mapa dojazdu Targeo®.

  8. Mapa dojazdu Google Maps™.

  9. Opis dowolnej długości.

  10. Graficzne wyróżnienie.

  11. Logo firmy.

  12. 10 dostarczonych przez Ciebie zdjęć.

  13. Własną stronę WWW w naszym serwisie, o łatwym do zapamiętania adresie http://login.uslugipogrzebowe.com.pl.

  14. Unikalny adres e-mail login@uslugipogrzebowe.com.pl, ze skrzynką o pojemności 50MB wolny od niechcianej korespondencji reklamowej.

  15. Gwarancja wyświetlania w pierwszej kolejności.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

  1. Jak zalogować się do panelu zarządzania wizytówką mojej firmy?

    Należy wejść na podstronę "Dla firm" dostępną z poziomu menu głównejgo portalu, a następnie wpisać w odpowiednie pola login i hasło.

  2. Co mam zrobić jeśli zapomniałem hasła?

    Prosimy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.