Kieleckie targi – jak zawsze – stały się okazją nie tylko do zaprezentowania oferty firm czy zapoznania z branżowymi nowinkami, ale dały możliwość poszerzenia kontaktów.
Nie zabrakło także wielu interesujących szkoleń i warsztatów. NECROEXPO stały się również okazją do świętowania jubileuszy firm obecnych od wielu lat na rynku funeralnym – jak np. Plastmet.
Wystawcy, prezentujący swoją ofertę produktów i usług funeralnych to firmy zajmujące się marketingiem i oferujące rozwiązania informatyczne, produkujące trumny i urny, akcesoria pogrzebowe, poligrafię funeralną, odzież żałobną, windy pogrzebowe czy też urządzenia chłodnicze. Jak w poprzedniej edycji – tak i teraz zainteresowaniem gości cieszyły się imprezy towarzyszące. Zarówno te oficjalne – jak Giełda Karawanów, pokaz mody pogrzebowej oraz pierwszy europejski Zlot Karawanów Pilato – jak również te mniej formalne, jak Grill Party czy Bankiet.
Nie zabrakło także stoiska firmy BRAINBOX z Gdyni, zajmującej się marketingiem internetowym branży funeralnej z serwisami branżowymi UslugiPogrzebowe.com.pl i Funer.com.pl, które tradycyjnie objęły patronatem medialnym Targi NECROEXPO. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy tak licznie nas odwiedzili, nie szczędząc miłych słów. Cieszymy się także ze wszystkich rozmów z nowo poznanymi osobami i obiecujemy, że nie zawiedziemy zaufania, którym nas obdarzono.
Szersza fotogaleria z VIII Międzynarodowych Targów Branży Pogrzebowej i Cmentarnej NECROEXPO 2019 dostępna jest TUTAJ.