Tradycją już jest, że przedstawiciele branży pogrzebowej i cmentarnej z całego świata spotykają się, aby zaprezentować swoje rozwiązania dla branży pogrzebowej. Tegoroczne targi NECROEXPO odbyły się w Kielcach w dniach 03-05 czerwca 2022 roku. Po tak długiej przerwie oczekiwania uczestników były duże, czy organizatorom udało się im sprostać?
Okazja do poszerzenia funeralnych horyzontów
IX Międzynarodowe Targi Branży Pogrzebowej i Cmentarnej NECROEXPO 2022 zgromadziły 88 wystawców z siedmiu krajów świata, w tym oczywiście, z Polski. Na targach można było zobaczyć stoiska wybranych firm pogrzebowych, dostawców, producentów i firm marketingowych, które dbają o promocję firm pogrzebowych w Internecie.
Jak zawsze targom towarzyszyły szkolenia, wystąpienia inspirujących osób oraz giełda używanych karawanów. Wśród tegorocznych gości były m.in. Panie: Agnieszka Beczek, znana na Instagramie jako @Pani_z_domu_pogrzebowego oraz Małgorzata Węglarz, autorka książki „Wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim umrzesz. Tajemnice branży pogrzebowej”.
Innowacje na miarę XXI wieku
Tegoroczny zjazd firm branż pogrzebowych była okazją do poznania nowych rozwiązań dedykowanym firmom funeralnym, a trzeba przyznać, że w tym roku wiele projektów było zaskakujących swoją innowacyjnością oraz nieszablonowym spojrzeniem na branżę pogrzebową.
Na tegorocznych targach organizatorzy przyznawali nagrody i wyróżnienia dla firm z najlepszym stoiskiem, styl wystąpienia, najlepszy produkt oraz podkowy targów — czyli nagrody za jubileusz w branży pogrzebowej. Wyróżnienie w kategorii najlepszy produkt wystawiony podczas targów NECROEXPO otrzymało aż osiem firm, w tym firma BRAINBOX – czyli właściciel portali Uslugipogrzebowe.com.pl , Funer.com.pl oraz Mementis.com.pl za stworzenie eSEZ – Elektronicznego Systemu Ewidencji Zmarłych.