Funeral Forum jest dla osób zawodowo związanych z branżą pogrzebową – a więc głównie dla właścicieli i pracowników zakładów pogrzebowych – doskonałą okazją do zdobycia nowych informacji w kwestiach związanych z marketingiem, komunikacją i sprzedażą. Sukces poprzednich dwóch edycji FUNERAL FORUM, które odbyły się w latach 2017 i 2018, były zachętą do zorganizowania trzeciej edycji, która odbędzie się w drugiej połowie listopada.
Funeral Forum dzięki swojej formule utrzymanej w konwencji konferencyjno-szkoleniowej, jest okazją nie tylko do nabycia wiedzy, ale także do dyskusji – zarówno ze specjalistami, jak i innymi przedstawicielami branży – oraz do sprawdzenia jej w praktyce w czasie zajęć warsztatowych.
Grono zaproszonych ekspertów jest bardzo szerokie. Dzięki temu podejście do poruszanych tematów jest wielopłaszczyznowe. Wśród prelegentów są:
Marta Cała-Sturzbecher, właścicielka agencji marketingowej MOMA oraz portalu www.marketingfuneralny.pl, – moderator całego Funeral Forum. Wprowadzi uczestników w pojęcie bycia S.M.A.R.T.E.R w kontekście wyznaczania celów w komunikacji, marketingu i sprzedaży w czasach rozwoju nowych technologii.
Gabriela Cerowska, Project Manager w Agencji Marketingowej MOMA – opowie o e-marketingu i zmianach jakie ze sobą niesie.
Rafał Błachowski, przedsiębiorca, trener Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego, www.skutecznakomunikacja.pl – poprowadzi dwugodzinny praktyczny warsztat dotyczący analizy osobistych predyspozycji komunikacyjnych oraz symulację i analizę negocjacji, dzięki czemu uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić rozmowy z klientem indywidualnym i biznesowym, by zakończyć je sukcesem.
Anja Franczak, towarzyszka w żałobie i autorka bloga www.SprawyOstateczne.pl, która będzie mówić o procesie żałoby, szczególnie koncentrując się na okresie między śmiercią a pogrzebem. Jaką rolę może odgrywać w tym czasie zakład pogrzebowy? Jak do tego zagadnienia podchodzą młodzi przedsiębiorcy niemieckiej branży funeralnej, którzy zredefiniowali zakres swoich usług.
Ziemowit Sosiński, ACTAM COMMUNICATIONS, opowie o wykorzystaniu video marketingu w branży funeralnej oraz projektowaniu doświadczeń klienta domu pogrzebowego w kontekście usług pre i post.
Marek Cichewicz, współwłaściciel marek BONGO i e-Klepsydra . W czasie tej prelekcji dowiesz się, jak nowe technologie mogą wspierać Twoją działalność w obszarze budowania relacji, promocji i zwiększania sprzedaży a Ty możesz pomagać organizacjom pożytku publicznego.
Marcin Tutak, właściciel firmy TuSoft Systemy Informatyczne – zapozna uczestników z nowymi funkcjonalnościami oprogramowania Funeral System dla zakładów pogrzebowych, aby jeszcze sprawniej i skuteczniej zarządzać przedsiębiorstwem pogrzebowym
Jakub Rosiak, Dyrektor Generalny Funeral Finance Sp. z o.o. – przedstawi szanse na obniżenie kosztów prowadzenia firmy wynikające z bieżącego finansowania działalności zakładów pogrzebowych.
Mateusz Gajewicz, dyrektor handlowy na kraje Europy Środkowo-Wschodniej Memcare Technologies Sp. z o.o. – zaprezentuje możliwości rozwiązań Memcare Partner i Memcare Notify, które znacząco zmieniają sposób zarządzania i komunikacji w branży pogrzebowej. Dlaczego warto podążać za cyfrową transformacją? Jakie przynosi to korzyści i nowe możliwości?
Jacek Szymański, laborant sekcyjny, szkoleniowiec firmy HYGECO Polska Sp. z o.o. – przedstawi fakty i obali mity związane z zawodem prosektora, technika laboranta. Będzie mówił o „podwalinach” dobrego wykształcenia w zawodzie i perspektywach rozwoju zawodowego.
Między prelekcjami będzie możliwość skorzystania z bezpłatnych indywidualnych porad ekspertów.
Więcej informacji oraz link do zapisów znaleźć można na stronie https://www.funeralforum.pl.
Zgłoszenia na Funeral Forum przyjmowane są do dnia 18 listopada 2019 roku