Funeral Forum 2019 w Poznaniu – już w listopadzie!

Już po raz trzeci w Poznaniu w dniach 22-23 listopada odbędzie się Funeral Forum czyli konferencyjno-szkoleniowe spotkanie dla profesjonalistów z branży pogrzebowej.

Funeral Forum jest dla osób zawodowo związanych z branżą pogrzebową – a więc głównie dla właścicieli i pracowników zakładów pogrzebowych – doskonałą okazją do zdobycia nowych informacji w kwestiach związanych z marketingiem, komunikacją i sprzedażą. Sukces poprzednich dwóch edycji FUNERAL FORUM, które odbyły się w latach 2017 i 2018, były zachętą do zorganizowania trzeciej edycji, która odbędzie się w drugiej połowie listopada.

Funeral Forum dzięki swojej formule utrzymanej w konwencji konferencyjno-szkoleniowej, jest okazją nie tylko do nabycia wiedzy, ale także do dyskusji – zarówno ze specjalistami, jak i innymi przedstawicielami branży – oraz do sprawdzenia jej w praktyce w czasie zajęć warsztatowych.

funeral forum poznań

Grono zaproszonych ekspertów jest bardzo szerokie. Dzięki temu podejście do poruszanych tematów jest wielopłaszczyznowe. Wśród prelegentów są:

Marta Cała-Sturzbecher, właścicielka agencji marketingowej MOMA oraz portalu www.marketingfuneralny.pl, – moderator całego Funeral Forum. Wprowadzi uczestników w pojęcie bycia S.M.A.R.T.E.R w kontekście wyznaczania celów w komunikacji, marketingu i sprzedaży w czasach rozwoju nowych technologii.

Gabriela Cerowska, Project Manager w Agencji Marketingowej MOMA – opowie o e-marketingu i zmianach jakie ze sobą niesie.

Rafał Błachowski, przedsiębiorca, trener Błachowski i Partnerzy Centrum Szkoleń i Doradztwa Biznesowego, www.skutecznakomunikacja.pl – poprowadzi dwugodzinny praktyczny warsztat dotyczący analizy osobistych predyspozycji komunikacyjnych oraz symulację i analizę negocjacji, dzięki czemu uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić rozmowy z klientem indywidualnym i biznesowym, by zakończyć je sukcesem.

Anja Franczak, towarzyszka w żałobie i autorka bloga www.SprawyOstateczne.pl, która będzie mówić o procesie żałoby, szczególnie koncentrując się na okresie między śmiercią a pogrzebem. Jaką rolę może odgrywać w tym czasie zakład pogrzebowy? Jak do tego zagadnienia podchodzą młodzi przedsiębiorcy niemieckiej branży funeralnej, którzy zredefiniowali zakres swoich usług.

Ziemowit Sosiński, ACTAM COMMUNICATIONS, opowie o wykorzystaniu video marketingu w branży funeralnej oraz projektowaniu doświadczeń klienta domu pogrzebowego w kontekście usług pre i post.

Marek Cichewicz, współwłaściciel marek BONGO i e-Klepsydra . W czasie tej prelekcji dowiesz się, jak nowe technologie mogą wspierać Twoją działalność w obszarze budowania relacji, promocji i zwiększania sprzedaży a Ty możesz pomagać organizacjom pożytku publicznego.

Marcin Tutak, właściciel firmy TuSoft Systemy Informatyczne – zapozna uczestników z nowymi funkcjonalnościami oprogramowania Funeral System dla zakładów pogrzebowych, aby jeszcze sprawniej i skuteczniej zarządzać przedsiębiorstwem pogrzebowym

Jakub Rosiak, Dyrektor Generalny Funeral Finance Sp. z o.o. – przedstawi szanse na obniżenie kosztów prowadzenia firmy wynikające z bieżącego finansowania działalności zakładów pogrzebowych.

Mateusz Gajewicz, dyrektor handlowy na kraje Europy Środkowo-Wschodniej Memcare Technologies Sp. z o.o. – zaprezentuje możliwości rozwiązań Memcare Partner i Memcare Notify, które znacząco zmieniają sposób zarządzania i komunikacji w branży pogrzebowej. Dlaczego warto podążać za cyfrową transformacją? Jakie przynosi to korzyści i nowe możliwości?

Jacek Szymański, laborant sekcyjny, szkoleniowiec firmy HYGECO Polska Sp. z o.o. – przedstawi fakty i obali mity związane z zawodem prosektora, technika laboranta. Będzie mówił o „podwalinach” dobrego wykształcenia w zawodzie i perspektywach rozwoju zawodowego.

Między prelekcjami będzie możliwość skorzystania z bezpłatnych indywidualnych porad ekspertów.

Więcej informacji oraz link do zapisów znaleźć można na stronie https://www.funeralforum.pl.

Zgłoszenia na Funeral Forum przyjmowane są do dnia 18 listopada 2019 roku

funeral forum 2019

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *