Blogi zakładów pogrzebowych

Blogi firmowe zyskują coraz większą popularność, także w branży pogrzebowej. Jakie są korzyści takiego rozwiązania? Jakie treści mogą znaleźć się na blogu zakładu pogrzebowego? - na te i inne pytania odpowiada poniższy artykuł.

Branża funeralna w Polsce podąża za trendami, obecnymi także w innych branżach. Do tych trendów należy niewątpliwie podejmowanie różnorakich działań, związanych z szeroko rozumianym marketingiem internetowym. Powstawanie coraz to nowych kont na portalach społecznościowych – głównie w serwisie Facebook – nikogo z obserwatorów branży funeralnej w Polsce już nie dziwi. Wyróżniające się na rynku funeralnym firmy dbają o komunikację z internautami, którzy w przyszłości mogą potrzebować ich pomocy i szukają odpowiedniej formy dla tej komunikacji. Konta na mediach społecznościowych nie zawsze są dobrze odbierane przez przysłowiowego Kowalskiego. Ze względu na delikatność prowadzonej działalności bardzo łatwo przekroczyć tu granicę tzw. dobrego smaku.

Nowością i niewątpliwą ciekawostką jest pojawienie się blogowych stron internetowych zakładów pogrzebowych. Na stronach tych przekazywane są informacje związane z działalnością zakładu pogrzebowego. Są one idealnym miejscem, aby pokazać firmę w sposób ciekawy, przedstawić zaangażowanie tworzących ją osób i ważne wydarzenia z „życia i działalności”.

Na blogach zakładów pogrzebowych przedstawiane są ceremonie pogrzebowe znanych osób, będące zawsze w lokalnych społecznościach dużym wydarzeniem. Pogrzeby takie często przyciągają setki lub nawet tysiące osób, są sporym wyzwaniem organizacyjnym i logistycznym dla każdej firmy, warto więc pochwalić się ich przeprowadzeniem. Blogi są także idealnym miejscem do dzielenia się linkami do artykułów, jakie ukazały się o firmie w mediach czy też informowania o ważnych dla firmy jubileuszach.

Blogi firmowe umożliwiają pokazanie zmian istotnych dla działania i rozwoju zakładu pogrzebowego czy krematorium – jak powiększenie floty firmowej o nowy karawan czy zakup innego nowoczesnego sprzętu. Zdarza się, że firma, która dba o pozytywne postrzeganie marki, bierze udział w kampaniach społecznych, sponsoruje różne wydarzenia czy zespoły sportowe lub organizacje. Strona blogowa zakładu pogrzebowego jest więc idealnym miejscem, aby o tym wszystkim opowiedzieć i wprowadzić czytelnika w działalność przedsiębiorstwa od nieco innej strony. Poniżej prezentujemy dwa blogi firm z branży pogrzebowej, które zdaniem redakcji zasługują na wyróżnienie.

Blog Zakładu Pogrzebowego Cerber

Jest to strona, która z początku informowała w nieco inny sposób o działalności warszawskiego biura Zakładu Pogrzebowego Cerber. Z czasem zaczęły pojawiać się na niej aktualności opisujące także pracę biur w Raszynie, Tarczynie, Nadarzynie czy nowo otwartym biurze w Brwinowie. Na jej łamach możemy zapoznać się z opisem nowego karawanu Mercedes W213, który został zabudowany w słynnej włoskiej firmie Pilato, i jakiś czas temu wszedł w skład floty firmowej Cerbera. Otrzymamy informację o tym, dlaczego coraz popularniejsze staje się użyciem podczas ceremonii karawanu koloru białego, a także dowiemy się o kampaniach społecznych w jakich firma brała udział czy też o reprezentowanym przez Cerbera podejściu do organizowanych ceremonii pogrzebowych. W celu zapoznania się z dokładną treścią bloga zapraszamy na stronę https://pogrzeby24.waw.pl/.

Blog zakład pogrzebowy Cerber

Blog Zakładu pogrzebowego i krematorium Olimp

Kolejnym wyróżniającym się blogiem w branży pogrzebowej jest strona zakładu pogrzebowego i krematorium Olimp z Wrocławia i Strzelina. Na stronie odnajdziemy informacje związane z życiem firmy, jej jubileuszami, ale także ważniejszymi ceremoniami pogrzebowymi. Jest on ciekawy ze względu na oddzielny dział poświęcony kremacji i pogrzebom kremacyjnym. Firma Olimp prowadzi własne krematorium i za pomocą tej – nieoficjalnej przecież – strony dzieli się z Czytelnikami informacjami związanymi z różnymi aspektami tej  zyskującej coraz bardziej na popularności formy pochówku. Strona jest idealnym uzupełnieniem stron poświęconych zarówno zakładowi pogrzebowemu, jak i krematorium, prezentując ich działalność w jednym miejscu. Treść bloga dostępna jest pod adresem https://www.zakladpogrzebowywroclaw.pl/.

Blog zakład pogrzebowy Olimp

Podsumowując zjawisko jakim jest istnienie stref blogowych na stronach internetowych na polskim rynku funeralnym dostrzec należy fakt, że jest to naturalne rozwinięcie funkcjonujących już na niektórych stronach podstron poświęconych wpisom blogowym czy informacjom z życia firmy. Rozwiązanie takie, w swojej pierwotnej formie, powiększało jednak znacznie rozmiar oficjalnej witryny zakładu pogrzebowego i utrudniało – szczególnie na urządzeniach mobilnych – jej czytelność. Należy jednak podkreślić, że już sama chęć zainteresowania potencjalnych odbiorców swoją firmą i  wyjątkową pracą, jaką jest prowadzenie zakładu pogrzebowego, wymaga uznania. Zakłady pogrzebowe i inne firmy w branży prowadzone są przecież przez ludzi dla ludzi. A im bliżej ich są – także w świecie wirtualnym – tym lepiej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *